חלקי חילוף לרכב

קטגוריות חלקי חילוף

חלקי חילוף לרכב? בכר חלפים!

כשאתם מחפשים חלקי חילוף לרכב חשוב להבין כי מדובר באחד התחומים הרחבים ביותר שיש. עם מגוון כה גדול של יצרני רכב, דגמים, מודלים (שנים) שונים של רכבים שיש על הכביש תוכלו בקלות להזמין את החלק הלא מתאים! התאמת חלקים דורשת המון ניסיון ומיומנות לכן כדאי להזמין ממקום שיודע לבצע התאמה מדויקת לחלקים שאתם מחפשים. 

מה כדאי לדעת שאתם מחפשים חלקי חילוף לרכב? 

✓ מגוון מאותו החלק – ישנם לא מעט מקרים בהם תמצאו את החלק שאתם מחפשים במחירים ויצרנים שונים. אותו החלק בדיוק מתוצרת סין, יפן או גרמניה יתבטא במחירים שונים. כמובן, בחרו את החלק שהכי מתאים לתקציב שלכם. טיפ אחרון בנושא, גם בסין מייצרים מוצרים איכותיים! 

✓ אחריות למוצר – כשאתם רוכשים חלק חדש כדאי שיהיה לו אחריות. כך ובמידה ויש בעיה עם החלק תוכלו להחזיר ולקבל חלק חדש במקומו. 

✓ מצב החלק – עולם החלפים גדול ומגוון ומציע לא מעט אפשרויות. תוכלו למצוא חלפים משומשים, משופצים וחדשים. אנו מוכרים בעיקר חדשים ובמקרים מסוימים גם משופצים (לא מוכרים משומש). 

✓ חלפים תחליפיים או מקוריים  – יצרני הרכב מספקים חלפים מקוריים לרוב סוגי הרכבים המיוצרים על ידי היצרן עצמו וניתן להשיגם במוסכים מורשים ובחנויות חלקי חילוף המתמחות בכך. 

קטגוריות חלפים לרכב 

חלקי מנוע – כוללים מגוון רחב של חלקים המסייעים בפעילות המנוע, כגון פילטרי אוויר, סוללות, מגברי לחץ ועוד.

חלקי גוף ומעטפת – כוללים מגוון רחב של חלקי גוף המשמשים לתיקוני תאונות, חלקי תחזוקה כגון מברשות ותאורת רכב, וחלקי צבע כגון צבעי רכב, מברשות וציוד נלווה.

חלקי גלגלים ומערכות הגה – כוללים מגוון רחב של חלקי הגה וגלגלי הרכב, כגון מעצורי גלגלים, חישוקי גלגלים, מכסי צמיגים, מוטות הגה, הגה חדש / משופץ 

מערכת החשמל – כוללים מגוון רחב של חלקי חילוף המשמשים למערכות החשמל השונות הפועלות ברכב. כגון מצברים, סטרטר, פלגים, אלטרנטור ועוד…

חלקי המתאימים לתיקוני רכב – כוללים מגוון רחב של חלקים המשמשים לתיקוני תאונות, כגון חלקי גוף וצבע, חל

חלקי מערכת הקירור – כוללים מגוון רחב של חלקי הקירור המשמשים להבטחת פעילות המנוע ומניעת חום יתר ברכב, כגון מאווררי קירור, מסנני מים, תרמוסטטים ועוד.

חלקי מערכת הפעלה – כוללים מגוון רחב של חלקי הפעלה המשמשים להפעלת רכב, כגון מתגי הדלקה, יציאות מזגן, מעגלי חשמל ועוד.

חלקי התאורה – כוללים מגוון רחב של חלקי התאורה המשמשים להארת הכביש ולהבטחת ראות טובה לנהג, כגון פנסים, נורות, מעגלי חשמל ועוד.

משאבות רכב – משמשות לשאיבה והעברת חומרים שונים בתוך מערכות הרכב כגון מים, דלק, בלם וכד'… 

חלקי מערכת המזגן – כוללים מגוון רחב של חלקי המזגן המשמשים להפעלת המזגן ברכב, כגון מסנני אוויר, מצנני מים, מערכות בקרת טמפרטורה ועוד.

ועוד…

אלו הן רק כמה דוגמאות לקטגוריות שונות של חלפים לרכב, וכמ

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר משתלמת

error: Content is protected !!