פנסים לרכב

סוגי פנסים לרכב

קיימים סוגים שונים של פנסים המותקנים בכל רכב, תפקידם שונים אחד מהשני אך המכנה המשותף של כולם הוא לשמש את הנהג בראות טובה יותר בכביש ומול נהגים אחרים. הנה סוגי הפנסים המצויים ברכב: 

  1. פנסים ראשיים / קדמיים – (Headlights): פנסים קדמיים לרכב מספקים תאורה עיקרית לקדמת הרכב ומשמשים במערכת התאורה במהלך הנסיעה בלילה או בתנאי ראות נמוכה.

  2. פנסי איתות (Turn Signals): פנסי העבר מסמנים את כוונת הנהג לצעוד לשולי הכביש או לשנות כיוון בכביש. הם ממוקמים בחלק הקדמי והאחורי של הרכב.

  3. פנסי בלם (Brake Lights): פנסי הבלם / עצירה מאירים בעת לחיצה על  הבלמים ומוסיפים תאורה אדומה חזקה בחלק האחורי של הרכב, תפקידם לסמן  לנהגים אחרים לזהות את העצירה של הרכב ועל ידי כך לשמור מרחק.

  4. פנסים אחוריים (Tail Lights): פנסי הרכב האחוריים הגב הם פנסים אחוריים המספקים תאורה בחלק האחורי של הרכב. הם משמשים כדי להוסיף ראות לנהגים אחרים בזמן נסיעה בלילה או בתנאי ראות נמוכה. בשונה מפנסי בלם הם דולקים באופן תמידי ללא שום פעולה מצד הנהג.

  5. פנסי ערפל – ממוקדמים בקדמת הרכב בחלק יחסית תחתון, תפקידם להעיר בזמן ערפל ותנאי ראות קשים יותר. פנסים אלו מייצרים אור נמוך ורחב יותר ומגדילים את שדה הראיה בצורה נרחבת יותר בצדדים ועל ידי כך משפרים את הראות לנהג.  

מחפשים פנסים לרכב? בכר חלפים! 

מחפשים פנסים חדשים לרכב? אצל בכר חלפים תוכלו למצוא מגוון רחב של פנסים חדשים תחליפים באיכות הגבוהה ביותר!  

אנו מזמינים אתכם ליהנות ממחיר משתלם, שירות איכותי וניסיון של מעל 40 שנה בתחום החלפים לרכב. אנו מאמינים בלקוח מרוצה ולכן עושים את המיטב עבור כל לקוח, הצטרפו למשפחת הלקוחות המרוצים של בכר חלפים לרכב…

למצוא בקלות את הפנס המתאים…  

הפנס נשבר? כבר דהוי ולא עובר בטסט? הגיע הזמן להתחדש. באתר שלנו תוכלו למצוא את הפנס המתאים או להיעזר בצוות המקצועי שלנו באיתור החלק המתאים. בחלק העליון של האתר ישנו שדה חיפוש מתקדם. נסו לחפש האם החלק כבר מוקם באתר, במידה וכן יופיע בעמוד המוצר כל המידע הרלוונטי כולל תמונה עדכנית של הפנס. 

לא מצאתם את הפנס לרכב שלכם? נשמח לעזור. 

הצוות של בכר חלפים לרכב ישמח לבצע עבורכם בדיקה אודות הפנס שאתם מחפשים. מלאו את הטופס בתחתית העמוד ונחזור אליכם במהירות עם עדכון האם יש לנו את החלק במלאי + את המחיר המדויק שלו. 

אנו מוכרים פנסים חדשים בלבד ומציעים שירותי משלוחים עד לבית הלקוח / ישירות אל המוסך. פועלים בהתאם לחוק הגנת הצרכן ומאפשרים ללקוח להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי מלא עבור כספו. אצלנו מאמינים בלקוח מרוצה!!! 

* אנו מוכרים חלפים בלבד, ללא שירותי התקנה!

התקנת פנסים ברכב

החלפת פנסים לרכב היא תהליך יחסית פשוט, אבל דורש מספר כלים וכמה צעדים פשוטים. 

1. וודאו כי הזמנתם פנס מתאים על ידי השוואתו מול הפנס הקיים. לפנסים גדלים וצורות שונים מדגם לדגם לכן יהיה די קל לזהות לפי מבנה הפנס וצבעי הפלסטיק שמרכיבים אותו. 

2. בדקו נגישות לאזור הפירוק – ישנם רכבים שתוכלו תוך שניה למצוא איזה בורג לפרק והפנס יצא בשניות, מנגד ישנם רכבים שפעולת הפירוק וההרכבה פחות נגישים וידרשו לפרק חלק נוסף כדי להגיע לאזור הנכון. 

3. החלפת הפנס – כעת ניתן להוציא את הפנס הישן, עשו זאת לאט והזהירות. טיפ בנושא, צלמו את האזור לפני שאתם מפרקים כך שתוכלו להיזכר במידת הצורך איך הדברים היו מורכבים קודם לכן. 

4. התקנת הפנס החדש – עכשיו שהפנס הבלוי בחוץ יש מקום לשים במקומו את הפנס החדש ולהרכיב בדיוק אותו הדבר כפי שהיה קודם. 

5. בדיקת תקינות – אחרי שהכול מותקן והברגים מחוזקים, הגיע הזמן לבדוק אם הכול מחובר כראוי. פשוט הדליקו את הרכב ובדקו אם הפנס עובד באופן תקין. 

חשוב לציין כי אופי ההרכבה משתנה מרכב לרכב וישנם כלי רכב שקושי הפעולה גדול יותר וישנם מקרים שפשוט כדאי לפנות למוסך לקבלת שירות מקצועי. 

 

הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים.

error: Content is protected !!