מכירת רכבים לפירוק – מתי כדאי?

אם יש ברשותכם רכב ישן או תקול אשר הורד מהכביש עקב מצב טכני לקוי מתעוררת הדילמה האם לתקן את הרכב או למכור אותו לפירוק. מכירת רכבים לפירוק מומלצת כאשר עלות התיקון עולה על שווי הרכב. תיקון של רכבים במוסך כרוך לעתים בעלויות גבוהות, אם התשלום אותו דורש המוסך יחד עם הוצאות נלוות כמו גרירת הרכב ושכירת רכב חלופי, אינם מצדיקים את ההשקעה פנייה אל קונה רכבים לברזל תהיה צעד נבון יותר מבחינה כלכלית.

העברת בעלות על רכב המועבר לפירוק

אם העברת רכב הנמצא בבעלותך אל סוכנות רכבים לפירוק או פנייה אל קונה רכבים לברזל מעוררת בכם חששות הגעתם אל המקום הנכון. כאן תוכלו לקרוא מידע שימושי אודות ההליך ולגלות כי מדובר בצעד נפוץ ומאוד רצוי. העברת רכבים ישנים או תקולים לפירוק משרתת את טובת שני הצדדים, אתם כבעלי הרכב תצליחו להיפטר במהרה מהרכב הישן וגם לקבל בעבורו סכום כסף סמלי במזומן. קונה הרכבים לפירוק יבצע את העבודה בצורה מקצועית ויעביר עוד רכב לפירוק או למרכז מחזור ברזל, טיפול ברכבים ישנים תוך פירוק ומכירתם למטרת ברזל מהווה מקצוע לכל דבר.

לא לשכוח לבטל בעלות על הרכב…

העברת בעלות על רכב אשר מועבר לפירוק מהווה למעשה הליך של הורדת הרכב מהכביש. בכדי להשלים את ההליך עליכם להגיע אל משרד הרישוי ולהגיש בקשה מתאימה לביטול רישום הרכב, הלוחיות והרישיון. חשוב להבהיר כי מדובר בפעולה בלתי הפיכה. את ההליך יש לבצע בנוכחותו של קונה הרכב, אם בחרתם באדם בעל ניסיון ההליך יושלם במהרה.

שימו לב, טרם ההגעה אל משרד הרישוי עליכם להקפיד על סיכום כל הפרטים וגיבושם בתוך הסכם כתוב עליו חותמים שני הצדדים. לרוב, בעל עסק אשר קונה רכבים לפירוק יביא עמו מראש הסכם כתוב בו מפורטים כל הסעיפים הדרושים. כדאי לשים לב לפרטים כמו אחריות לתשלום בעבור גרירת הרכב והתשלום אותו תקבלו בעבור הרכב.

 

מאמרים נוספים:

חלקי חילוף לרכבי הובלה

חלקי חילוף לרכבי הובלה

רכבי הובלה כמו משאיות המשמשות להובלת דירות, דורשות תחזוקה קבועה והחלפת חלקי חילוף באופן קבוע ותדיר על מנת לשמור על פעילותם התקינה

שמפו לרכב

שמפו לרכב: המדריך המלא

הרכב שלך הוא לא רק כלי תחבורה, הוא הבית השני שלך. אז למה שתסתפק בנסיעה ברכב מלוכלך ומאובק? הגיע הזמן להעניק לו

error: Content is protected !!