צינור טורבו לרכב? הנה מה שכדאי לדעת בנושא…

צינורות טורבו באים בצורות וגדלים שונים אך לכולם תפקיד זהה, להגביר את הלחץ של הגזים העוברים דרכו. ברוב המקרים צינורות טורבו עשויים פלסטיק קשיח או גומי עבה וצורת הצינור משתנה לגמרי בין רכב לרכב. חשוב לציין כי ישנם מקרים בהם צינורות יכולים להיות דומים או זהים עם שוני קטן לכן איתור הצינור המתאים לפעמים זו לא משימה הכי פשוטה…

כיצד לרכוש צינור טורבו מתאים לרכב?

כדי לאתר את הצינור שבאמת מתאים לרכב שלכם אנו ממליצים לכם לפעול בכמה שלבים פשוטים:

  1. במידה ואתם מחפשים צינור טורבו מקורי בדקו בחברה כמה יעלה לכם "התענוג" עבור החלק (במידה והם מספקים) וכמה יעלה כולל עבודה.
  2. בדקו האם הצינור שמורכב לכם ברכב מקורי, נסו לאתר את המספר קטלוגי שרשום על הצינור, פרט שבהחלט יכול לעזור לכם במשימה.
  3. הכינו רישיון רכב עם כל הפרטים המדויקים אודות הרכב.
  4. במידה ויש לכם גישה, צלמו את הצילום בצורה הטובה ביותר שניתן.

כל אלו יעזרו לכם לאתר את החלק המדויק שאתם מחפשים ולחסוך טרטורים מיותרים

אילו אפשרויות עומדות בפני?

  1. צינור מקורי – ניתן למצוא בחברה של יצרן הרכב או במגרשים לפירוק במידה ויש להם את הרכב הספציפי שלכם במגרש (ועדיין לא פורק הצינור). כמובן שאם יש לכם אפשרות ברמת התקציב, חדש תמיד יעניק לכם "שקט" לתקופה ארוכה יותר על פני משומש.
  2. צינור תחליפי – חשוב לציין כי צינורות טורבו חליפיים יעשו את העבודה בצורה מצוינת ממש כמו מקורי, הם עוברים בדיקות בקרת איכות ומיוצרים מחומרי גלם איכותיים. אך כמובן מאחר והם תחליפיים הם יעלו (הרבה) פחות מאשר הזמנה של צינור מקורי.

 

מאמרים נוספים:

חלקי חילוף לרכבי הובלה

חלקי חילוף לרכבי הובלה

רכבי הובלה כמו משאיות המשמשות להובלת דירות, דורשות תחזוקה קבועה והחלפת חלקי חילוף באופן קבוע ותדיר על מנת לשמור על פעילותם התקינה

error: Content is protected !!