טיפול תקופתי לרכב? כך תחסכו כסף כל שנה…

טיפול תקופתי לרכב מומלץ לבצע כל 15,000 ק"מ נסיעה עם הרכב, למחמירים ביניכם תמיד מומלץ עוד קודם. בטיפול התקופתי נהוג להתחדש בפילטרים שונים, להחליף את שמן המנוע לחדש ועל הדרך לבצע בדיקת תקינות לחלקים החשובים של הרכב (כגון בלמים, נזילות מנוע, וכד').

איזה חלקים נהוג להחליף בטיפול?

ברוב המקרים מחליפים פילטר אויר, פילטר שמן, שמן מנוע, פלאגים ופילטר מזגן. המטרה להעניק לרכב חידוש חלקים מתקלים במטרה להעניק לו תנאים טובים יותר לעבודה ועל ידי כך למנוע בעיות שעלולות להיווצר במצב של שחיקת חלקים אלו.

מה ישפיע על עלות הטיפול?

א. בחירת המוסך – טיפול במוסך מורשה תמיד יעלה יעלה יותר ממוסך שאינו מורשה הן בעלות העבודה עצמה והן בעלות החלפים מאחר והם מספקים רק מקורי.

ב. טיב חלקי החילוף – בעולם החלפים לרכב יש לרוב הרכבים סוגים שונים של אותו החלק. אפשר לרכוש מקורי של החברה או תחליפי באיכויות שונות. חשוב לציין כי ישנם יצרנים איכותיים המספקים העתק מדויק של החלק המקורי (באיכות גבוהה מאוד) ועדיין יעלה לכם הרבה פחות מהחלק המקורי מהיצרן.

כך תחסכו כסף בטיפול התקופתי לרכב 

אם אתם רוצים לחסוך בהוצאות הטיפול בקרוב ועדיין לספק לרכב שלכם חלפים איכותיים (ואפילו מקוריים) פשוט הביאו בעצמכם את החלקים למוסך! נכון, זה ידרוש ממכם משימה נוספת לפני הטיפול אך הבאת החלקים תחסוך לכם באופן ישיר בעלויות הטיפול. ברוב המקרים בעל המוסך מוכר את החלקים במחיר גבוה יותר ממה שעולה לו ועל ידי כך מגדיל את הרווח מול הלקוח מלבד על העבודה עצמה. חסכו עמלה זו והביאו בעצמכם את החלק ושלמו רק עבור העבודה.

כך תרכשו חלפים באיכות גבוהה עבור רכבכם ועדיין תחסכו לא מעט כסף בעלות הטיפול התקופתי.

 

 

 

מאמרים נוספים:

חלקי חילוף לרכבי הובלה

חלקי חילוף לרכבי הובלה

רכבי הובלה כמו משאיות המשמשות להובלת דירות, דורשות תחזוקה קבועה והחלפת חלקי חילוף באופן קבוע ותדיר על מנת לשמור על פעילותם התקינה

שמפו לרכב

שמפו לרכב: המדריך המלא

הרכב שלך הוא לא רק כלי תחבורה, הוא הבית השני שלך. אז למה שתסתפק בנסיעה ברכב מלוכלך ומאובק? הגיע הזמן להעניק לו

error: Content is protected !!