הזמנת חלקי חילוף לרכב דרך האינטרנט?!

אם נחבר את העשור האחרון לא קשה לראות כי ישנה מגמה חיובית (ומשמעותית) בכל מה שנוגע לקניות באמצעות אתרי מסחר מבלי לצאת מהבית. הדבר נכון כשמדובר בקניות בסופר, מוצרי יופי ואסתטיקה, הזמנות באתרים מוכרים בארץ ובחו"ל (כגון איביי ואמאזון) ועד לבית העסק הקטן שמציע הזמנה דרך אפליקציה דיגיטלית בצורה קלה ומהירה…

לקנות חלפים לרכב דרך אתר? כן!

כשמדובר בחלקי חילוף לרכב האתגר האמתי הוא התאמה נכונה של החלקים לרכב שלך. בהתחשב בכך שיש לכל יצרן רכב מגוון רכב של דגמים ואם זה לא מספיק, לכל דגם יש צורות שונות בהתאם לשנת הייצור של הרכב לעיתים התאמת החלק היא למעשה כל העניין.

נרחיב בנושא ונוסיף כי אין הדבר נכון לכל סוגי החלקים. למעשה זה תלוי בקטגוריית המוצרים שצריך. ישנם סוגי חלקים שמאוד קל להתאים ואין הרבה מקום לטעויות בעוד שחלקים אחרים יהיה צורך לבדוק התאמה על ידי בדיקה עם רישיון הרכב והתעמקות בפרטים "הקטנים" כגון נפח המנוע, דגם מנוע ואפילו מספר השלדה.

לדוגמה? פנס לרכב תוכלו לרכוש בקלות באתר מבלי להסתבך, תוכלו להשוות עם תמונה מול הרכב שלכם ולראות אם מדובר בחלק הנכון או לא. מנגד, סט טיימינג לרכב כדאי לספק רישיון כדי לבצע התאמה מדויקת.

בכר חלפים לרכב – להזמין חלפים אונליין בראש שקט

באתר שלנו אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של מוצרים מקטגוריות מוצרים שונות עם אפשרות למשלוח מהיר ונוח שמגיע עד אלייך. כדי לוודא שלא נחייב אותך עבור חלק לא מתאים / שאין לנו במלאי אנו מחייבים את לקוחותינו רק לאחר בדיקה (על אף ביצוע הזמנה מצד הלקוח).

במידה ומדובר בחלק שדורש בדיקה יסודית יותר אנו יוצרים קשר עם הלקוח, מבקשים את מספר הרכב או רישיון כדי לבצע התאמה לפני אספקת החלק. אנו עובדים עם כלים מתקדמים וחדשניים המאפשרים לנו לקבל מידע רלוונטי על הרכב ולהתאים את החלק המדויק כל פעם מחדש…

נשמח לעמוד לרשותכם, צוות בכר חלפים.

מאמרים נוספים:

גלגל תנופה הינו רכיב חיוני לתנועה חלקה וחזקה! סקרנו עבורכם את תפקידיו החשובים של גלגל, תנופה במאמר אחד ממוקד שמכיל כל מה שצריך לדעת.

גלגל תנופה

גלגל תנופה לא תקין?! זו לא סינית. היכנסו וגלו מה זה אומר ולמה זה בעצם גורם! באופן כללי, חשוב להבין שגלגל תנופה

חלקי חילוף לרכבי הובלה

חלקי חילוף לרכבי הובלה

רכבי הובלה כמו משאיות המשמשות להובלת דירות, דורשות תחזוקה קבועה והחלפת חלקי חילוף באופן קבוע ותדיר על מנת לשמור על פעילותם התקינה

שמפו לרכב

שמפו לרכב: המדריך המלא

הרכב שלך הוא לא רק כלי תחבורה, הוא הבית השני שלך. אז למה שתסתפק בנסיעה ברכב מלוכלך ומאובק? הגיע הזמן להעניק לו

error: Content is protected !!