החוק קובע – תוכלו להביא למוסך את חלקי החילוף

כשאנחנו מגיעים למוסך לבצע טיפול לרכב במקרים רבים כחלק מהטיפול נדרש לבצע החלפה של חלק כזה או אחר של הרכב. במצב כזה לרוב המוסכניק משיג עבור הלקוח את החלק הנדרש ומחייב אותו בסיום הטיפול עבור העבודה + החלק/ים שהוחלפו ברכב. ישראלים רבים בוחרים במצב כזה להביא את החלקים בעצמם ועל ידי כך לחסוך בעלות הסופית של הטיפול.

ועדת הכלכלה אישרה – המוסך לא יכול להתנגד!

חלק מבעלי מוסכים התנגדו לרעיון שהלקוח מביא בעצמו את החלקים עבור הטיפול ולא קיבלו לקוחות במודל הזה. באמצע שנת 2017 ועדת הכלכלה אישרה תקנות שימנעו מבעלי מוסכים או יבואני רכב לסרב לתת לכם שירות. במצב כזה הם פשוט עוברים על החוק. אלו באו בכדי לייצר תחרות הוגנת ולאפשר ללקוח יותר יכולת לבחור בעצמו את החלקים בהתאם לתקציב שמתאים לו.

מחפשים חלקי חילוף? בכר חלפים לרכב…

אצלנו תיהנו משירות אדיב, אתר אינטרנט נוח ומאובטח ומחירים הוגנים כל פעם מחדש. אנו ממוקמים בבאר שבע ומספקים שירותי משלוחים לכל רחבי הארץ תוך מתן דגש לשירות איכותי ומקצועי.

הצוות שלנו יבצע בדיקת התאמה לחלק לפני שמספקים את החבילה.
נשמח לספק לכם שירות 🙂

מאמרים נוספים:

גלגל תנופה הינו רכיב חיוני לתנועה חלקה וחזקה! סקרנו עבורכם את תפקידיו החשובים של גלגל, תנופה במאמר אחד ממוקד שמכיל כל מה שצריך לדעת.

גלגל תנופה

גלגל תנופה לא תקין?! זו לא סינית. היכנסו וגלו מה זה אומר ולמה זה בעצם גורם! באופן כללי, חשוב להבין שגלגל תנופה

חלקי חילוף לרכבי הובלה

חלקי חילוף לרכבי הובלה

רכבי הובלה כמו משאיות המשמשות להובלת דירות, דורשות תחזוקה קבועה והחלפת חלקי חילוף באופן קבוע ותדיר על מנת לשמור על פעילותם התקינה

שמפו לרכב

שמפו לרכב: המדריך המלא

הרכב שלך הוא לא רק כלי תחבורה, הוא הבית השני שלך. אז למה שתסתפק בנסיעה ברכב מלוכלך ומאובק? הגיע הזמן להעניק לו

error: Content is protected !!