הכן רכבך לקיץ

תמיד מזכירים לנו להכין את הרכב שלנו לימי החורף הגשומים אבל חשוב לזכור שהקיץ כאן הוא לא פחות חשוב.

אנחנו חיים במדינה שגם האביב והסתיו מרגישים כמעט קיץ , איך זה משפיע על הרכב שלנו ? ומה צריך לעשות ?

מזג האוויר הקייצי אינו ידידותי כלפי הרכב ולכן חשוב להיערך אליו בהתאם ולבצע את הטיפולים הנדרשים. רצוי לוודא שמערכות הרכב תקינות לפני תחילת הקיץ ולא לחכות לרגע האחרון .

הנה כמה נקודות שיעזרו לכם להתכונן לימים החמים של השנה:

  • בדקו את מערכת המיזוג ! – אחת המערכות שפועלות ללא הפסקה בזמן שימוש הרכב בקיץ היא מערכת המיזוג הכוללת רצועות (ישנם רכבים עם רצועה נוספת בעבור המדחס) , המדחס וכמות הגז, המעבה ומסנני האוויר נקיים. * אם המזגן מדיף ריח לא רגיל יש לבדוק על הימצאותן של בקטריות.
  • מערכת הקירור – חשוב לבדוק את מפלס נוזל הקירור (מפלס לא תקין עלול להזיק לתפקוד המנוע) , ריכוזו ואיכותו , כמו כן לדאוג למילוי מחודש של הנוזל אחת לתקופה (בהתאם לאיכותו ויעילותו) , לבדוק את תקינות הצינורות שאינם סדורים או בלויים ולדאוג לניקוי הרדיאטור – מומלץ אצל בעל מקצוע.
  • צמיגים – חום גבוה עלול להוביל לשחיקת הצמיגים ושינוי לחץ האוויר בגלגל , לחץ אוויר נמוך מידי עלול לפוצץ את הצמיג, כמו כן יש לוודא שהצמיגים אינם יבשים או סדוקים.
  • מצבר – פועל שעות נוספות בקיץ החם, אי תקינותו של המצבר משפיע על פעילות המאווררים והמזגן , בדקו מבעוד מועד את תקינותו ובמידת הצורך החליפו.
  • מגבים – תפקידם לדאוג לראות תקינה בזמן נהיגה, החום והיובש במהלך הקיץ עלולים לגרום לבלאי מהיר של המגבים וכן של מערכת המתזים מה שלא יאפשר את תפקודה התקין של מערכת זו. במידה והרגשתם ירידה באיכות המערכת מהרו להחליף.
  • מים ושמן – אחת לכמה ימים ולפני נסיעה ארוכה יש לבדוק את השמן והמים. בודקים זאת כאשר הרכב עומד במישור והמנוע קר.

כמה מילים כי אכפת לנו

השתמשו במגני שמש כדי להקל על החום אחרי עמידה ארוכה בשמש , למנוע בלאי מהיר של פנים האוטו וכמובן כדי למנוע כוויות מיותרות בזמן החזקת ההגה בתחילת הנסיעה.
אל תשאירו בקבוקי מים מלאים באוטו – דבר זה עלול לגרום לשריפה כשקרני השמש פוגעות במים דרך הפלסטיק/הזכוכית. וכמובן אי אפשר לשתות את המים האלה אחרי כמה שעות באוטו.
בדקו בכל יציאה מהרכב שאף אחד לא נשאר מאחור.

 

אצלנו בבכר חלפים תמצאו מגוון פתרונות וחלקי חילוף כגון מגבים , מצברים ,צינורות שמנים ותוספים עם מותגים איכותיים לנזקי מזג האוויר , במחירים הוגנים ומשלוח לכל חלקי הארץ עד בית הלקוח.

 

 

 

 

מאמרים נוספים:

גלגל תנופה הינו רכיב חיוני לתנועה חלקה וחזקה! סקרנו עבורכם את תפקידיו החשובים של גלגל, תנופה במאמר אחד ממוקד שמכיל כל מה שצריך לדעת.

גלגל תנופה

גלגל תנופה לא תקין?! זו לא סינית. היכנסו וגלו מה זה אומר ולמה זה בעצם גורם! באופן כללי, חשוב להבין שגלגל תנופה

חלקי חילוף לרכבי הובלה

חלקי חילוף לרכבי הובלה

רכבי הובלה כמו משאיות המשמשות להובלת דירות, דורשות תחזוקה קבועה והחלפת חלקי חילוף באופן קבוע ותדיר על מנת לשמור על פעילותם התקינה

שמפו לרכב

שמפו לרכב: המדריך המלא

הרכב שלך הוא לא רק כלי תחבורה, הוא הבית השני שלך. אז למה שתסתפק בנסיעה ברכב מלוכלך ומאובק? הגיע הזמן להעניק לו

error: Content is protected !!