לא רק אביזרים לרכב – קבלו תוספים לרכב שאתם פשוט חייבים להכיר!

אז מה זה בעצם תוספים לרכב ומה תפקידם? תוספים לרכב מספקים לנו ים אפשרויות ולא בכדי. עם השנים, עולם הרכבים מציע יותר ויותר תוספים שיכולים לשדרג את חווית הנהיגה, לשפר את הביצועים, להגביר את הנוחות ואף להוסיף טאץ' אישי ייחודי.

 

בואו להכיר את סוגי התוספים העיקריים:

תוספים אסתטיים: אלה כוללים מגוון פריטים כמו ספוילרים, פגושים, חישוקי מגנזיום, גופי תאורה מיוחדים ועוד. תוספים אלה נועדו לשדרג את המראה החיצוני של הרכב ולהעניק לו מראה ייחודי ומושך.

תוספים פונקציונליים: אלה כוללים מגוון פריטים כמו גגון, וו גרירה, מערכת שמע משודרגת, מערכת ניווט, מצלמות רכב ועוד. תוספים אלה נועדו לשפר את הפונקציונליות של הרכב ולהקל על השימוש בו וכן ליצור חווית נהיגה שאין דומה לה.

תוספים לביצועים: אלה כוללים מגוון פריטים כמו מערכת פליטה משופרת, מערכת בלימה משופרת, מערכת מתלים משופרת, מערכת טורבו ועוד. תוספים אלה נועדו לשפר את הביצועים של הרכב ולהעניק לו יותר כוח, מהירות ויציבות.

תוספים לטיולים: אלה כוללים מגוון פריטים כמו אוהל גג, מקלחת שטח, מערכת תאורה ניידת, ציוד קמפינג ועוד. תוספים אלה נועדו להפוך את הרכב למתאים יותר לנסיעות ארוכות וכמובן לטיולים בטבע.

בחירת תוספים:

מתכוונים לרכוש תוספים לרכב בקרוב? רגע לפני שאתם בוחרים –  חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים:

צרכים אישיים: מהי המטרה שלכם בהוספת תוספים לרכב? האם אתם מעוניינים לשפר את המראה, הפונקציונליות, הביצועים או אולי את היכולות לטיולים רחוקים?

תקציב: תוספים לרכב יכולים לנוע במחירים שונים, החל מכמה עשרות שקלים ועד עשרות אלפי שקלים. חשוב לקבוע תקציב לפני תחילת החיפוש.

התאמה לרכב: חשוב לוודא שהתוספים שתבחרו מתאימים לדגם הרכב שלכם. ניתן להתייעץ עם מוסך מורשה או עם חנות המתמחה בתוספים לרכב.

איכות: מומלץ לבחור תוספים איכותיים מחומרים עמידים וחזקים. זכרו כי תוספים באיכות ירודה עלולים להתקלקל במהירות או לגרום נזק לרכב וכמו כל דבר בחיים, גם פה, הזול עולה ביוקר.

לכן, עדיף להשקיע מראש במוצר איכותי שילווה אתכם לאורך שנים.

✤ חוקיות: וודאו שהתוספים שבחרתם לרכוש חוקיים לשימוש בישראל. אנחנו יודעים, זה מידע שעשוי להפתיע אתכם, אבל ישנם תוספים מסוימים שעשויים להצריך אישור מיוחד מהמשרד התחבורה.

✤ התקנה: רצוי להתקין תוספים לרכב במוסך מורשה. התקנה עצמית עלולה להיות מורכבת ואף מסוכנת במקרה הרע. במקרה העוד יותר גרוע – היא עלולה לגרום נזק לרכב או לפגוע בבטיחות הנסיעה.

התאמה מושלמת: לא בטוחים איזה תוסף טוב לרכב שלכם? בדיוק בשביל זה נועדו ביקורות של לקוחות אחרים. עיון קצר ברשת יענה לכם על כל השאלות. את הביקורות ניתן למצוא בקלות באתרי אינטרנט, בפורומים ברשת וכמובן בקבוצות פייסבוק העוסקות ברכבים.

✤ השוואת מחירים: ההיצע כל כך גדול וכך גם קשת המחירים. כדאי לבצע השוואת מחירים לפני רכישה, הדבר עלול לחסוך לכם לא מעט כסף.

עולם הרכבים מציע יותר ויותר תוספים שיכולים לשדרג את חווית הנהיגה, לשפר את הביצועים, להגביר את הנוחות ואף להוסיף טאץ' אישי ייחודי.

מה המחיר הצפוי לתוספים לרכב?

המחיר של תוספים לרכב משתנה מאוד בהתאם לסוג התוסף, האיכות שלו, החומר ממנו הוא עשוי, המותג, דגם הרכב ועוד.

טווח המחירים בהחלט רחב, אך בכל זאת ניתן לפשט את זה ובכך להכין את הכיס:

תוספים אסתטיים פשוטים: כל אחד יכול לרכוש! העלות הינה כמה עשרות שקלים. לדוגמה, מדבקות, כיסויים למושב, אביזרי תאורה קטנים וכדומה. מעוניינים לשדרג את מראה המושבים ברכב? לפניכם מגוון עצום של כיסויי מושבים.

תוספים פונקציונליים בסיסיים: עשויים לנוע בין כמה מאות שקלים לאלפי שקלים. לדוגמה, גגון פשוט, וו גרירה קל, מערכת שמע פשוטה וכדומה.

תוספים משדרגים: עלותם תנוע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים. לדוגמה, ספוילר איכותי, מערכת פליטה משופרת, מערכת מתלים ספורטיבית, מערכת ניווט מתקדמת וכדומה.

תוספים מקצועיים: עלותם מוערכת בעשרות אלפי שקלים ואף יותר. לדוגמה, מערכת טורבו, אוהל גג איכותי, מערכת תאורה מקצועית לרכב שטח וכדומה.

 

אז מהו בעצם הגורם המשפיע על המחירים כשמדובר באותו סוג תוסף?

סוג התוסף: כפי שהוזכר קודם לכן, סוג התוסף משפיע רבות על המחיר. תוספים אסתטיים יהיו זולים יותר מאשר תוספים פונקציונליים. ומאידך, תוספים פונקציונליים בסיסיים יהיו זולים יותר מתוספים משודרגים.

האיכות: איכות החומרים והגימור משפיעה רבות על המחיר. תוספים איכותיים יהיו יקרים יותר מתוספים פשוטים יותר.

המותג: מותגים מוכרים וידועים עשויים לגבות מחירים גבוהים יותר עבור תוספים דומים וטובים לא פחות.

דגם הרכב: תוספים מסוימים עשויים להיות יקרים יותר עבור דגמי רכב מסוימים, כתוצאה מקשיי התקנה או מחסור בחלפים מה שהופך אותם למבוקשים ומכאן נגזרת המחיר תושפע רבות.

 

מעוניינים לרכוש תוספים לרכב ממותג מסוים, אך התקציב שלכם דל?

בטח תשמחו לגלות שתוכלו לחסוך לא מעט כסף אם תבחרו לרכוש תוספים יד שנייה. 

רק לפני שאתם עושים זאת, וודאו היטב שהתוספים במצב תקין!

 

התקנת תוספים לרכב – עשו זאת בעצמכם!

אוהבים לעשות הכל בעצמכם? נהדר, דעו כי התקנה של תוספים לרכב יכולה להתבצע בשתי דרכים עיקריות:

באמצעות מוסך או בהתקנה עצמית. את היתרונות והחסרונות של התקנת תוספים במוסך כולנו מכירים בעל פה, הגיע הזמן להכיר את היתרונות והחסרונות של התקנה עצמית.

יתרונות:

– זולה יותר מהתקנה במוסך.

-ניתן לבצע אותה בזמן ובמקום הנוחים לכם.

-תושג תחושת סיפוק עילאית מכל התקנה שעברה בהצלחה.

חסרונות:

התקנה עצמית הינה מורכבת ובהתאם לכך יכולה להסתבך.

עלולה לגרום נזק לרכב אם לא נעשית בצורה נכונה.

תהיה מסוכנת במקרים מסוימים, במיוחד אם מדובר בתוספים המשפיעים על מערכות בטיחות ברכב.

 

עולם הרכבים מציע יותר ויותר תוספים שיכולים לשדרג את חווית הנהיגה, לשפר את הביצועים, להגביר את הנוחות ואף להוסיף טאץ' אישי ייחודי.

מה עוד חשוב שתדעו?

התקנת תוספים מסוימים עלולה להשפיע על צריכת הדלק של הרכב. תוכלו למצוא אצלנו באתר תוסף דלק מומלץ 

התקנת תוספים מסוימים עלולה להשפיע על הביטוח של הרכב.

חשוב לוודא שהתוספים שתבחרו אינם פוגעים בבטיחות הנסיעה.

 

לסיכום:

בחירת תוספים לרכב יכולה להיות תהליך מהנה ומספק. על ידי הקפדה על הטיפים שהוצגו במאמר זה, תוכלו לבחור תוספים איכותיים המתאימים לצרכים שלכם וליהנות מחווית נהיגה משודרגת.

מאמרים נוספים:

error: Content is protected !!