טיפים לביטוח רכב משתלם

בחירת ביטוח רכב היא החלטה חשובה שאנחנו נדרשים לבצע אך לא תמיד יודעים איך איפה או אפילו איזה.

נתחיל מסוגי ביטוח לרכב – קיימים שלושה סוגים שונים של ביטוח לרכב.

הראשון ביטוח חובה– הבסיסי ביותר שלנו , כשמו כן הוא הביטוח היחיד שחובה על בעל הרכב לרכוש מכיוון שמטרתו העיקרית היא לכסות מקרים של תאונות , פגיעות גופניות של הנהג המבוטח , הנוסעים איתו ברכב או חלילה הולכי רגל שבהם פגע.

סוג הביטוח השני והמוכר יותר הוא ביטוח מקיף – וגם הוא כשמו כן הוא נותן מעטפת מקיפה יותר של ביטוח במקרים של גניבת הרכב , נזק עקב תאונה או מצב של טוטאל לוס. המבוטחים בביטוח זה מכוסים גם במקרים בהם נגרם נזק לרכב אחר או רכוש של צד שלישי.

סוג אחרון וחביב של ביטוח הוא ביטוח צד ג' – ביטוח זה נועד בכדי לתת לנהג תחושת ביטחון ושקט נפשי במידה וישנה פגיעה ברכב אחר או רכוש כמו גדרות , תמרורים , מבנים וכד'. בטח אתם שואלים את עצמכם עכשיו אז למה לנו ביטוח מקיף אם גם צד ג' נותן לנו את אותו הכיסוי? אז זהו שלא , ההבדל העיקרי בין צד ג' למקיף הוא שביטוח מקיף מגן גם מפני גניבת הרכב או מקרים של נזק לרכב המבוטח.

ביטוח רכב נקבע לפי מספר פרמטרים

  • מספר הנהגים הכלולים בביטוח
  • גיל המבוטחים
  • משך הנהיגה במהלך החודש
  • האם מדובר בנהג צעיר או חדש
  • שווי הרכב אותו מבטחים.

אחרי שהבנו דבר או שניים על מהו ביטוח ואיך הוא פועל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם ברכישת הביטוח המשתלם.

  • להשוות מחירים – כמו כל דבר שרוכשים היום גם כאן צריך להשוות מחירים , רוב חברות הביטוחים מציעות באתר שלהן מחשבון ביטוח קל ויעיל לתפעול, השתמשו בו ! כך תוכלו להתמקח עם נציגי הביטוח ולקבל הצעה משתלמת יותר . ישנו גם את עניין התחברות בשוק , כל חברת ביטוח תרצה אותך בתור לקוח ולכן יעשו כמיטב יכולתם למען שיפור התנאים והשירות.
  • השתתפות עצמית – ישנם מקרים בהם תינתן לכם הצעת מחיר משתלמת ביותר אך עם השתתפות עצמית גבוהה מהרגיל במקרה של תאונה או גנבה, זוהי בעצם הדרך שלהם להוזיל את הפוליסה.
    בדקו אם אתם זכאים לחבילת ביטוח "ירוקה או "זהירה" – גובה ההשתתפות העצמית בה הוא קבוע.
  • להתייחס לגילכם ולגיל הרכב – אם ברכב ישן וזול עסקינן לא בטוח שביטוח מקיף יהיה נחוץ בדקו אפשרות לביטוח חובה וצד ג' שיספקו לכם את השקט שאתם זקוקים לו. באשר לגיל המבוטח, ע"פ סטטיסטיקה נהגים מבוגרים מעורבים בפחות תאונות דרכים ובאופן כללי נוהגים פחות מאשר נהגים צעירים. כמו כן בדקו אולי ישנם דברים שאפשר להוריד מהפוליסה כי הם לא רלוונטים, פרמטרים אלו יכולים להוזיל בביטוח.
  •  שירותי חירום – בדקו את הגיבוי שלכם בשעת חירום כגון תאונה וגניבה , תוך ולמשך כמה זמן מתחייבים לתת רכב חלופי , מונית ממקום תאונה , תיקון בדרכים, מוסכי הסדר וכד'.

ישנם כמה אתרים אשר עושים את עבודת ההשוואה הזאת עבורכם , לא עולה כסף לבדוק.
אחרי שנתנו לכם את כל המידע שבידינו מקווים שהביטוח הבא שלכם יעלה פחות . סעו בזהירות .

נגרם נזק לרכב עקב תאונה ? אצלנו בבכר חלפים תוכלו למצוא מגוון של חלקי חילוף לרכב במחירים משתלמים לכל כיס עם קניה מאובטחת, חלקים באיכות גבוהה ומשלוח לכל חלקי הארץ עד פתח הבית.

 

מאמרים נוספים:

error: Content is protected !!