הובלת מטען נוסף ברכב

הרכב הפרטי שלכם גדול אבל לא תמיד יש מקום לכל הציוד. מה אפשר לעשות ? אילו פתרונות להובלת מטען עודף יש בשוק ?

עם טיולי רכיבה , קמפינג ושאר ההרפתקראות ישנו ציוד נלווה , והוא לא מעט. לפעמים נראה שלא משנה כמה גדול ומרווח הרכב יהיה נצטרך עוד מקום. נכון שהרכבים החדשים מרווחים הרבה יותר מפעם אבל כמו לכל מכונית פרטית גם לחדשות ביותר יש גבול ביכולת האחסון ואנו זקוקים לתוסף חיצוני אשר יעזור לנו להכיל. אז בואו נעבור יחד על האפשרויות שלנו

  • גגון לרכב – פתרון קלאסי למטען נוסף ברכב פרטי. לגגון כמעט ואין הגבלה של גודל לציוד ואפשר להעמיס עליו רהיטים | אופניים | ציוד לקמפינג וכד'. יש לוודא שהציוד שהועמס על הגגון קשור היטב והציוד מקובע ויציב ואינו בולט לצידי הרכב מעבר לתקני התעבורה. קיימים מספר סוגי גגונים וניתן להתאים לפי סוג רכב, ישנם גם גגונים שניתן להרכיב ולפרק לפי הצורך.
  • מתקן לאופניים – אם אתם חובבי רכיבה וגם יותר מחובבים ישנם היום מגוון סוגי מתלים לאופניים המיועדים בלעדית לכלי ונחזיקים אותו בצורה הבטוחה ביותר – חשוב לציין כי תוספים אשר יושבים בגב הרכב ולא על הגג צריכים להיות ממוקמים כך שכאשר האופניים תלויות ניתן יהיה לראות את לוחית הרישוי.
  • עגלה – עגלה נגררת לא מתאימה לכל אחד , היא דורשת מקום אחסון בעצמה ומיועדת לאנשים שמובילים ציוד כבד שלא יכול להיכנס לרכב או שהרכב לא יעמוד בעומס של הציוד. לצורך שימוש בעגלה יש לחבר וו נגרר על ידי מתקין מורשה וכמובן ללמוד לתמרן נהיגה עם עגלה – זה כבר שיעור בפני עצמו.

לפני שאתם מחליטים בהנף יד מה הכי מתאים לכם קחו בחשבון שכל מקרה לגופו , סוג האחסון תלוי הרבה בגודל, צורה , משקל סוג הרכב וכל הפרמטרים היכולים להשתנות מפעם לפעם – תמיד אפשר להעזר באיש מקצוע.

 

יוצאים לחופשה ? צריכים תוספים לרכב ? בבכר חלפים תוכלו למצוא גגונים לרכב וציוד נלווה שיעזור לכם בנסיעות באיכות גבוהה , מחיר הוגן לכל כיס ומשלוחים עד בית הלקוח.

מאמרים נוספים:

error: Content is protected !!