איך אפשר לשמור ערך הרכב

רכב ששומרים עליו שומר על ערכו. קחו כמה טיפים איך לשמור על ערך הרכב שלכם.

שמירת ערך הרכב מתבטאת כאשר מוכרים אותו לפני החלפה ברכב חדש. הסוד טמון בנהיגה – כמה כללים על מנת להבטיח את שמירת ערך הרכב שלכם.

מי מאתנו יכול לומר בפה מלא שהוא מצליח לשמור על ערך הרכב ? אין ספק כי נהיגה במכונית שמורה היטב היא בטוחה יותר , נעימה ונוחה יותר וכדאי להיות מודעים לדרכים שיכולות להקל עליכם לשמור על הרכב ביומיום.

  • טפלו אצל מוסך מורשה של היבואן – שמרו על שגרת טיפולים והקפידו כי רכבכם יטופל במוסך מורשה או מרכזי שירות מטעם היבואן כך הרכב יטופל על ידי צוות מקצועי על פי הנחיות היצרן וכל טיפול יתועד בספר הרכב.
  • הקפידו על נקיון הרכב – לדאוג לנקיון מבחוץ ומבפנים באופן שוטף ! מבחוץ שטפו ואם אין לכם זמן ואתם רואים לכלוך כמו לשלשת ציפורים או שאריות של פרי דביק מאיזה עץ לפחות נקו נקודתית על מנת שלא יגרם נזק לצבע הרכב מהחומציות של הדברים הללו – נקו אך לא לשפשף בחוזקה. באשר לפנים הרכב, כאשר ישנו כתם על הריפוד והשמש יוקדת הכתם עלול להתקבע על הבד , שאריות אוכל ושתיה הנשכחים ברכב מעלים ריחות לא נעימים וחפצים כבדים כגון ארגזים, מזוודות, טפסים וכד' ויכולים להוות סכנה בזמן חירום ואף למשוך את עיניהם של הגנבים.
  • הגנה מפני השמש – ידוע שאנחנו חיים בארץ שלא מיטיבה עם הרכבים לאורך זמן, רוב השנה חם והשמש קופחת, דברים אלו פוגעים בצבע המכונית ובחלקי הפלסטיק, המסקנה ברורה – תמיד לחפש חניה בצל (ישנם היום גם פתרונות כמו כיסוי לרכב למשל). אין מקום מוצל או כיסוי לרכב ? מומלץ להשתמש המגן שמש הממוקם על השמשה הקדמית אשר תפקידו להגן על חלקי הפלסטיק, העור והבד ובאופן כללי תורם לטמפ' הרכב בימים החמים של השנה. על מנת להגן על חלקי הפלסטיק ניתן להשתמש בתכשירים שונים להגנה על חלקי הפלסטיקה.
  • טיפול שוטף – בדקו בעצמכם אחת לשבוע (ובעיקר לפני נסיעות ארוכות) את מפלס שמן המנוע, המים ובדיקת לחץ אוויר בצמיגים.
  • לא לחכות שנורת הדלק תידלק – הקפידו כי לא תיסעו על טיפות הדלק האחרונות זה עלול לפגוע שיעילות משאבת הדלק.

 

אז כדי לשמור על ערך הרכב שלכם עד למכירתו עשו טובה ופשוט טפלו בו באופן שוטף על ידי פעולות קלילות ויומיומיות.

הרכב התבלה במהלך הימים החמים ? פנסים בלויים או אולי מראות ? בכר חלפים מציע מגוון חלפים לרכב לכל מטרה באיכות גבוהה, מחיר הוגן לכל כיס ומשלוח עד בית הלקוח.

מאמרים נוספים:

error: Content is protected !!