פחחות רכב

בדרך כלל שאנו מתייחסים לכל נושא תיקוני וטיפולי הרכב אנחנו ישר חושבים על חלקים מערכתיים, מכאנים, חשמלים וכד' אשר יש להם השפעה ישירה על תפקוד הרכב כלומר אם לא נטפל הרכב יושבת וגם אם הצלחתם לסדר משהו זה לא המצב האופטימאלי. ישנו היבט נוסף שרובנו לא זוכרים תמיד הרי הוא תחום המסגרת כלומר פחחות רכב.

כידוע החלק הראשוני הנפגע בכל תאונה או חבלה של הרכב זה הכיסוי, המארז – פח הרכב. גם אם הפגיעה ברכב הינה חיצונית בלבד אנו עדיין צריכים לטפל בה!

פחחות רכב הוא נושא חשוב ומורכב מאוד בכל הקשור לתחזוקת הרכב. נכון שלרוב הפגיעה היא רק חיצונית ואיננו נמנעים משימוש ברכב אך יש לכך משמעות. בין אם זה בנראות ובין אם זה מעצם כך שבמקרה של פגיעה משמעותית אולי אנו רואים פגיעה חיצונית אך עם הזמן גם החלק הפנימי מתחת לאותו פח סורר יכול להישחק מהר יותר ולהיפגע. לכן רצוי לטפל גם בבעיות פח הנראות חיצוניות בלבד.

כיום אפשר למצוא הרבה מוסכים העוסקים גם בתחום פחחות הרכב ועלינו לבחור את המקום הנכון לעשות זאת. ולפני שנסביר עושים את זה כדאי לציין כי כמו בכל ביקור במוסך הטיפול יכול לקחת החל ממספר דקות ועד למספר ימים.

כיצד תבחרו את האחד הנכון?

✓ מוודאים שהמוסך אליו אנחנו ניגשים מטפל בסוג הרכב שלנו.
✓ מוודאים כי המוסך מטפל בתחום הפחחות (רצוי כאלה המתמקצעים בפחחות).
✓ קבלת אחיות מלאה על התיקון והעבודה.
✓ לוודא מחיר של התיקון ולבדוק את מצב פוליסת הביטוח שלנו בהתאם.

אם נהיה שאננים בנוגע לתיקון פח הרכב ובאופן כללי מראהו החיצוני, ערך הרכב ירד וגם תיקונים קטנים עלולים לגדול מה שמגדיל את ההוצאות העתידיות ומקשה את מכירת הרכב בעתיד.

מאמרים נוספים:

error: Content is protected !!