כבלים לרכב – חובה שיהיה בכל תא מטען!

אתם בדרך לסידור שיש לכם לטפל, עולים על הרכב כמו בכל יום, מסובבים את המפתח בתוך הסטרטר וכלום לא קורה, הרכב שבק חיים. ישנם מספר בעיות מכניות שיכולות לגרום למצב כזה אך השכיח ביותר היא בעיית חשמל במצבר של הרכב. ישנם מספר סיבות עיקריות מדוע המצבר שובק חיים וגורם לתקלה שהרכב לא יניע…

יתכן והמצבר פשוט ישן מאוד וכבר "עשה את שלו", ופשוט הגיע הזמן להחליפו לחדש. אפשרות נוספות היא מצב בו שוכחים בתוך הרכב משהו חשמלי דלוק שאינו נכבה גם בכיבוי הרכב (כגון מנורות הרכב) וללא נסיעה של הרכב החשמל פשוט מרוקן את המצבר. כך או כך, כדאי להגיע עם הרכב למוסך או חשמלאי רכב קרוב בכדי לבדוק את תקינות המצבר ולאפיין כיצד לפתור את הבעיה.

התנעת רכב עם כבלים

כל רכב צריך שיהיה לו בתא המטען סט כבלים לרכב לכל מקרה שלא יבוא (כמו שיש לכל רכב גלגל רזרבי). הנעה באמצעות כבלים די פשוטה ומהירה אם מבצעים זאת נכון. השלב הראשון הוא לחנות את הרכבים באופן כזה שהכבלים יגיעו בין המצברים. לאחר מכן יש לחבר את הכבלים באופן כזה שמחברים את כבל הפלוס לפלוס במצבר הרכב השני ולאחר מכן את כבל המינוס למינוס של המצבר השני.

עכשיו שהכבלים מחוברים בין הרכבים המצבר המרוקן יכול לקבל מספיק חשמל מהמצבר התקין לצורך הנעה ראשונית. חשוב לציין כי מומלץ להשאיר את הרכב עם המצבר התקין מונע בזמן שהרכב השני מנסה להניע.

במידה והכול תקין הרכב יניע ותוכלו להגיע חשמלאי רכב שיבדוק לכם את תקינות המצבר ויכוון אתכם מה נכון לעשות.

איפה ניתן להשיג כבלים לרכב?

ניתן להשיג כבלים לרכב בכל חנות המוכרת חלפים לרכב, היום ניתן למצוא אפילו בתחנות דלק, חנויות סטוק וחנויות נוספות אשר יש בהן מחלקה הקשורה לרכב. אצלנו בבכר חלפים לרכב תוכלו גם כן למצוא סט כבלים לרכב באיכות טובה שישרתם אתכם בעת.

סט כבלי הנעה לרכב >>

מאמרים נוספים:

error: Content is protected !!